قهوه ساز مدل 2027 مباشی

قیمت :

4,950,000 تومان5,300,000 تومان

توضیحات کوتاه محصول :

توان 1350 وات
فشار بخار 20 بار
حجم مخزن 1.25 لیتر
وزن دستگاه 3 کیلوگرم
چکه گیر دارد
نازل بخار دارد
ابعاد ۳۱۶×۱۲۶×۲۸۹میلی متر
سیستم خاموشی خودکار دارد
16 نفر در حال مشاهده محصول هستند

ارسال به سراسر ایران

ارسال به سراسر ایران در سریع ترین زمان

پشتیبانی 24 ساعته

حتی جمعه ها

ضمانت اصالت کالا

برند های معتبر

قیمت های مقطوع

قیمت رقابتی

امکان بازگشت وجه

بدون چون و چرا

توضیحات

مشخصات قهوه ساز و اسپرسو ساز مباشی مدل 2027 ME-ECM

آیا تمایل دارید در خانه خود انواع قهوه را با کیفیت و طعم عالی تهیه کنید؟ آیا به دنبال خرید دستگاه اسپرسوساز مباشی ساده و هوشمند برای تولید بی دردسر کف شیر و کاپوچینو هستید؟ آیا می‌خواهید از گارانتی و خدمات پس از فروش یک برند معتبر و با سابقه بهره‌مند شوید؟ اگر پاسخ شما به این سوالات بله است، پس دستگاه اسپرسوساز مباشی مدل ME-ECM 2027 را از دست ندهید.

اسپرسوساز مباشی ME-ECM 2027 در واقع 3 رنگ نقره‌ای و مشکی و قرمز داره. این دستگاه قهوه‌هایی با کیفیت بالا و با غلظتی بسیار خوب به شما تحویل می‌ده.

ویژگی متفاوت اسپرسوساز مباشی ME-ECM 2027 بدنه‌ای از جنس آلیاژ آلومینیومه!

اسپرسو ساز مباشی 2027 ME-ECM

نکته‌ی جالب دیگه در رابطه با این دستگاه که اون رو از بقیه اسپرسوسازهای دیگه متمایز می‌کنه، ارسال 2 فنجون سرامیکی به همراه این دستگاهه. (ارسال پرتافیلتر و تمپر و امثال این لوازم به همراه با اسپرسوسازها به طور معمول هست.) این ویژگی بسیار جذاب و کاربردیه!

اسپرسوساز مباشی ME-ECM 2027 مثل بسیاری از اسپرسوسازهای دیگه بعد از مدتی که با اون کار نکنین به صورت خودکار خاموش می‌شه و این ویژگی خیلی سازگار با محیط زیسته و از هدر رفت انرژی جلوگیری می‌کنه.

اسپرسوساز مباشی ME-ECM 2027 طی مدت زمان ۶۰تا۹۰ ثانیه شیر سرد رو تبدیل به فوم می‌کنه و این مهم سبب می‌شه تا کاپوچینو و لاته با کیفیت در دسترس قرار گیرد.

این دستگاه قابل استفاده در خونه‌ها، دفاتر، باشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها و کافی شاپ‌های کوچیکه!

 

توان 1350 وات
فشار بخار 20 بار
حجم مخزن 1.25 لیتر
وزن دستگاه 3 کیلوگرم
چکه گیر دارد
نازل بخار دارد
ابعاد ۳۱۶×۱۲۶×۲۸۹میلی متر
سیستم خاموشی خودکار دارد

این دستگاه یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین محصولات شرکت ژاپنی مباشی است که با استفاده از فناوری مباشی الکتروشیمیایی (ECM)، قادر به تولید اسپرسو با کیفیت بالا و طعم خوب است. در ادامه با ویژگی‌های این دستگاه بیشتر آشنا خواهید شد.

ما همیشه سعی می کنیم زمان خرید لوازم خانه محصولاتی را انتخاب کنیم که با بقیه لوازم ما نیز ست باشد؛ برند مباشی هم به خوبی این مسئله را درک کرده است و همیشه سعی می کند محصولات خود را مانند مباشی 2027، در چند رنگ مختلف ارائه دهد تا مشتری به سلیقه‌ی خود انتخاب کند.
امروز قصد داریم به سراغ یکی از محصولات بسیار با کیفیت و جدید این برند برویم و آن را زیر ذره بین نقد و بررسی قرار دهیم پس اگر شما قصد خرید دستگاه مباشی 2027 را دارید تا آخر این محتوا با ما همراه باشید زیرا قرار است اطلاعات بسیار مفیدی در مورد این دستگاه  به شما ارائه دهیم.
دستگاه اسپرسوساز مباشی مدل ME-ECM 2027 دارای یک بدنه استیل ضد زنگ و زیبا است که به هر دکوراسیونی می‌آید. این دستگاه با توان 1350 وات و فشار بخار 20 بار، قادر به تولید اسپرسو با کرم غنی و رنگ قهوه‌ای تیره است.
شما می‌توانید با استفاده از نازل بخار پرقدرت، کف شیر را تولید کنید و نوشیدنی‌های مختلف مانند کاپوچینو، لاته، موکا و … را تهیه کنید. این دستگاه دارای نشانگر سطح آب است که به شما نشان می‌دهد که چه زمانی باید مخزن آب را پر کنید. ظرفیت مخزن آب این دستگاه 1.5 لیتر است و قابل جدا شدن از دستگاه است.
شما می‌توانید با استفاده از تمپر و پیمانه قهوه که در جعبه دستگاه هستند مقدار مناسب پودر قهوه اسپرسو را آماده استفاده در دستگاه کنید.
این دستگاه همچنین دارای سینی چکه گیر است که قطرات اضافی را جمع می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا فضای پیرامون دستگاه را تمیز نگه دارید.
گرم کن فنجان نیز به شما کمک می‌کند تا فنجان‌های خود را قبل از ریختن اسپرسو گرم کنید و لذت بیشتری از نوشیدن قهوه داشته باشید.
سیستم خاموشی خودکار نیز باعث صرفه‌جوئی در مصرف برق می‌شود و از خطر بروز حادثه جلوگیری می‌کند.
با الفا کافه همراه باشید تا تمام قابلیت های این دستگاه پر طرفدار را به صورت کامل معرفی و بررسی کند .
ما اول قصد داریم در مورد طراحی و ظاهر دستگاه صحبت کنیم در ادامه به سراغ امکانات و ویژگی‌هایی که این دستگاه می‌تواند به ما ارائه دهد خواهیم رفت و به شما خواهیم گفت که اصلا آیا این همان دستگاهی است که شما قصد خرید آن را دارید یا خیر!  با الفا کافه همراه باشید:

طراحی و ظاهر مباشی 2027

دستگاه مباشی ۲۰۲۷ با ظاهر بسیار مناسب و کاربر پسند وارد بازار شده است و جنس بدنه این دستگاه تمام از استیل است و کاملا ضد زنگ ساخته شده است.
دستگاه مباشی 2027 در سه رنگ مختلف عرضه شده است؛ رنگهای مشکی قرمز و سفید و همانطور که گفتیم می توانید به سلیقه خود دستگاهی که می‌خواهید را انتخاب کنید.
در قسمت عقب دستگاه یک مخزن آب وجود دارد که جنس بدنه این مخزن از پلاستیک است و ظرفیت این مخزن نیز ۱.۲۵ لیتر است و به دلیل شفافیتی که این مخزن دارد، شما هر زمان که بخواهید می توانید درون مخزن را مشاهده کنید.
برند مباشی سعی کرده است که کار کردن با این دستگاه را برای کاربران بسیار آسان کند، برای همین در صفحه جلوی دستگاه یک کلید اصلی و دکمه وجود دارد که شما می توانید با یکی از دکمه ها دستگاه را خاموش و روشن کنید و با دیگری، نوع نوشیدنی خود را انتخاب کنید.
سینی چکه گیری که این دستگاه دارد بسیار کاربردی و مفید است و باعث می شود تا بر روی سطح دستگاه کثیفی نماند همچنین شما می توانید این سینه را به راحتی از دستگاه جدا کنید و بشورید.
در مخزن آب این دستگاه فیلتر آب وجود دارد همان طور که از ظاهر و شکل این اسپرسوساز هم مشخص است، مباشی 2027  می تواند یک انتخاب بسیار زیبا برای آشپزخانه شما باشد.

امکانات و ویژگی ها دستگاه قهوه ساز mebashi 2027

در این بخش قصد داریم امکانات و ویژگی هایی که این دستگاه می تواند به شما و کاربرانش ارائه دهد را شرح دهیم.
اولین امکانی که ما در تمام  دستگاه های قهوه ساز به  آن باید توجه کنیم، توان مصرفی موتور دستگاه و فشار بخار دستگاه است چرا که این مشخصات نشان دهنده قدرت و سرعت دستگاه است که می‌تواند در زمان خرید بسیار به شما کمک کند.
توان مصرفی این دستگاه 1350 وات است و همچنین فشار بخار این دستگاه نیز 20 بار است.
همانطور که از مشخصات دستگاه معلوم است، مباشی ۲۰۲۷ میتواند در سریعترین زمان یک نوشیدنی گرم و خوشمزه به شما ارائه دهد.
نوشیدنی هایی که شما قادر به تهیه آن با این دستگاه هستید عبارتند از: اسپرسو کافه لاته ماکیاتو آب جوش شیر گرم موکا و…
همانطور که از نوشیدنی هایی که مباشی 2027 می‌تواند برای شما تولید کند مشخص است، شما با این دستگاه دیگر نیاز به هیچ دستگاه دیگری ندارید و مباشی 2027 می تواند تمامی خواسته های شما را برآورده کند.
از ویژگی‌های خوب این مباشی 2027 سرعت دستگاه است زیرا شما می توانید با این دستگاه در سریع ترین زمان یک نوشیدنی عالی  تحویل بگیرید.
شما می توانید در یک فنجان بزرگ یا دو فنجان کوچک همزمان نوشیدنی دریافت کنید و یکی دیگر از قابلیت‌های خوبی که این دستگاه دارد حالت آماده به کار است که می تواند بسیار برای شما کاربردی باشد.
شما می توانید با این دستگاه فوم شیر نیز درست کنید؛ همانطور که از مشخصات و امکانات دستگاه معلوم است یک اسپرسوساز با کیفیت عالی به حساب می آید که شما بعد از تهیه این دستگاه‌ متوجه کیفیت آن خواهد شد.

مکان های قابل استفاده از مباشی 2027

این دستگاه بسیار برای مصارف خانگی مناسب است شما می‌توانید از این دستگاه در محل کار خود که تعداد افراد کمی در آنجا فعالیت می‌کنند نیز استفاده کنید، همچنین شما می‌توانید از این اسپرسوساز در کافه و رستوران های کوچک نیز استفاده کنید اما مباشی 2027 در مصارف خانگی کارکرد بسیار بهتری دارد.

محصولات مشابه مباشی 2027

در آخر بهتر است بدانید جدا از این که این قهوه ساز از برند مدل محبوبی است اما رقیب های زیادی هم دارد که بهتر از قبل از خرید آنها را هم بررسی کنید تا نسبت به سلیقه و بودجه مالی خودتان بهترین نتیجه و خرید حاصل شود.
پیشنهاد های دیگری که از نظر قدرت یا قیمت، کمی نزدیک به این انتخاب شما هستند و قبل از خرید میتوانید آنها را هم بررسی کنید می توان به دستگاه های قهوه ساز زیر اشاره کرد:

خرید مباشی 2027 از مرکز تخصصی فروش قهوه و قهوه ساز الفاکافه

شما عزیزان می توانید بهترین قهوه ساز های موجو در بازار و تازه ترین قهوه های دستچین شده از محبوب ترین نژاد ها را از طریق سایت الفاکافه تهیه نمایید.

همچنین در  صورت نیاز به هر گونه مشاوره و دریافت پاسخ سوالاتتان می توانید به بخش سوالات متداول سایت مراجعه و یا با تماس از طریق شماره های موجود در سایت و یا ارتباط از طریق کامنت های صفحه، صفحات مجازی و اینستاگرام الفاکافه اقدام نمایید.

توضیحات تکمیلی
انتخاب گارانتی

"گارانتی 18 ماهه آریا کیش", "گارانتی 24 ماهه آریا کیش", "بدون گارانتی"

رنگ

"مشکی"

نظرات (0)
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قهوه ساز مدل 2027 مباشی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.