قهوه ساز نوا مدل 149

قیمت :

7,150,000 تومان7,500,000 تومان

توضیحات کوتاه محصول :

توان 1250 وات
فشار بخار 15 بار
حجم مخزن 1.2 لیتر
وزن دستگاه 6.5 کیلوگرم
چکه گیر دارد
نازل بخار دارد
ابعاد ۲۴۰×۳۲۰×۳۷۰میلی متر
سیستم خاموشی خودکار دارد
16 نفر در حال مشاهده محصول هستند

ارسال به سراسر ایران

ارسال به سراسر ایران در سریع ترین زمان

پشتیبانی 24 ساعته

حتی جمعه ها

ضمانت اصالت کالا

برند های معتبر

قیمت های مقطوع

قیمت رقابتی

امکان بازگشت وجه

بدون چون و چرا

توضیحات

مشخصات قهوه ساز و اسپرسوساز نوا مدل 149 NOVA

اسپرسوساز نوا 149، یکی از محصولات زیبا و پرقدرت این برند است که در میان قهوه دوستان و کافه داران از محبوبیت بالایی برخوردار است. ما در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با امکانات و ویژگی های این دستگاه حرفه ای آشنا کنیم.

برند نوا یکی از محبوب ترین شرکت های دنیا در تولید لوازم خانگی است. این برند چینی علاوه بر کیفیت بالای محصولاتش، طراحی خاص و منحصر به فردی دارد که در بازار ایران نیز طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده.

 

با الفا کافه همراه باشید تا بتوانید با استفاده از نقد و برسی این محصول به راحتی اسپرسو ساز مورد نیاز خود را انتخاب و با خیال راحت خریداری کنید.

فایل PDF: مشخصات اسپرسوساز NOVA 149

اسپرسوساز نوا 149 NOVA

توان 1250 وات
فشار بخار 15 بار
حجم مخزن 1.2 لیتر
وزن دستگاه 6.5 کیلوگرم
چکه گیر دارد
نازل بخار دارد
ابعاد ۲۴۰×۳۲۰×۳۷۰میلی متر
سیستم خاموشی خودکار دارد

دستگاه اسپرسوساز نوا 149 با یک طراحی بسیار عالی و جذاب وارد بازار جهانی شده است. بدنه این دستگاه از جنس استیل است و رنگ استیلی براق و ضد زنگ بودن این دستگاه باعث خاص بودن آن شده است.

مخزن آب این دستگاه 1.2 لیتر است که این مخزن در دستگاه نوا NOVA 149 ، در پشت دستگاه قرار دارد که میتوانید آن را مشاهده کنید و البته میتوانید مخزن آب دستگاه را از آن جدا کنید. این دستگاه نشانگر سطح آب دارد که هر زمانی که خواستید میتوانید ببینید که در دستگاه چه مقدار آب وجود دارد و تمامی دکمه های این دستگاه در  جلوی آن است.

دکمه هایی مانند روشن یا خاموش یا دکمه تنظیم فشار بخار دستگاه همه در جلوی آن تعبیه شده است؛ شما اگر دکمه ای که در مرکز دستگاه قرار گرفته است را به سمت چپ بگذارید میتوانید نوشیدنی های مانند اسپرسو از دستگاه بگیرید و اگر دکمه مرکزی را در سمت راست قرار دهید میتوانید برای گرفتن آب جوش یا بخار استفاده کنید البته این برای زمانی است که شما میخواهید کف شیر تهیه کنید.

وزن دستگاه نوا 149 حدودا 6.5 کیلوگرم است که وزن قابل قبولی هم هست. عرض این دستگاه نیز ۳۲۰ میلی متر و ارتفاع این دستگاه نیز ۳۷۰ میلی متر است.

سینی چکه گیری که در نوا 149 به کار رفته است باعث میشود در صورت ریختن نوشیدنی بر روی دستگاه، کثیفی خاصی ایجاد نشود و در بالای دستگاه سیستم گرمایشی فنجان هم وجود دارد که بهتر است قبل از اینکه در فنجان خود قهوه بریزید بالای دستگاه بگذارید تا فنجان داغ شود.

اسپرسوساز نوا131 هم دارای فشار بخار و قدرتی مشابه نوا 149 است و از وزن کمتری برخوردار است. اگر وزن و ابعاد کمتری برای قهوه ساز مد نظر دارید بهتر است این دستگاه را نیز مورد برسی قرار دهید.

برای دریافت مشاوره کامل و خرید اسپرسوساز نوا 131 می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل کنید.

 

البته که این یک قابلیت بسیار جذاب است که شما میتوانید زمانی که نوشیدنی خود را ریختید، بر روی دستگاه قرار دهید تا نوشیدنی گرم بماند و زمان میل کردن، یک فنجان نوشیدنی داغ داشته باشید. این دستگاه با ظاهر بسیار جذابی که دارد میتواند زیبایی خاصی به منزل شما یا هر جایی که از آن اسنفاده میکنید بدهد.

ویژگی ها و امکانات دستگاه نوا 149

دستگاه نوا 149 امکانات فراوانی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد و اولین قابلیت جالب و کاربری که این دستگاه دارد و باید به آن توجه کرد، قابلیت تهیه فوم شیر است؛ یعنی با این دستگاه شما میتوانید به دلخواه فوم شیر را تهیه و غلظتش را تنظیم کنید.

توان مصرفی این دستگاه 1250 وات است که بسیار عالی و قدرتمند است. فشار بخار این دستگاه نیز 15 باز است و با توجه به توان خروجی دستگاه و فشار بخار دستگاه نوا 149، شما میتوانید در کمترین زمان ممکن یک نوشیدنی داغ را تحویل بگیرید و میل کنید.

قابلیت بعدی و کاربردی که این دستگاه دارد تنظیم غلظت اسپرسو است که این قابلیت برای زمانی استفاده میشود که به عنوان مثال شما یک مهمانی دارید و مهمان شما دوست دارد قهوه ای که میل میکند غلظت کمتری داشته باشد ولی خود شما دوست دارید قهوه های غلیظی میل کنید، با امکانی که این دستگاه در اخیتار شما قرار میدهد میتوانید این کار را انجام دهید.

شما میتوانید از این اسپرسوساز نوشیدنی های مختلفی را مانند :اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو، کافه موکا، شیر داغ و آب جوش دریافت کنید که همین امر شما را از هر دستگاه دیگری بی نیاز میکند و با سیستم نظافتی که این دستگاه دارد دیگر نباید نگران کثیفی دستگاه باشد. مواردی که گفته شد فقط بخشی از قابلیت های دستگاه بود تا اگر قصد خرید اسپرسوساز نوا را دارید، با ویژگی های آن آشنا شوید، اما شما باید با دستگاه کار کنید تا متوجه شوید ما از چه دستگاه با کیفیتی حرف میزنیم.

این دستگاه از قدرت بسیار زیادی برخوردار است، اما اگر به عصاره گیری حرفه ای تری احتیاج دارید و فوم شیر بیشتریی میخواهید، مباشی 2023 برای شما مناسب تر است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید اسپرسوساز مباشی 2023 به سایت و پیج اینستاگرام الفا کافه مراجعه کنید.

 

مکان های قابل استفاده از دستگاه قهوه ساز نوا 149

شما میتوانید از این دستگاه در منزل، محل کار یا در کافه های کوچک نیز استفاده کنید.

نوا 149 برای منزل بسیار عالی است و به راحتی جوابگو نیاز شما خواهد بود. مطمعن باشید این دستگاه دقیقا همان چیزی است که تمامی خانواده شما از آن در خانه استفاده میکنند و یا با نوشیدنی خوشمزه ای که در خروجی به کارمندان شما ارائه میدهد انرژی آنها را برای کار چند برابر میکند و یا اگر شما کافه کوچکی دارید، این دستگاه میتواند برای شما نسبتا مناسب باشد.

اگر به دنبال دستگاهی با مشخصات مشابه و مقرون به صرفه تر هستید، مباشی 2021 و نوا 148 میتوانند انتخاب های خوبی برای شما باشند. برای برسی کامل این دو دستگاه و خرید اسپرسوساز نوا 148 یا خرید اسپرسوساز مباشی 2021 می توانید از طریق صفحه‌ی این دو محصول در سایت الفا کافه، اقدام کنید.

جمع بندی:

دستگاه اسپرسوساز نوا NOVA 149 در کنار ظاهری جذاب و عالی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است که میتواند شما را از هردستگاه دیگری بی نیاز کند قابلیت های عالی که این دستگاه دارد قطعا جوابگو تمامی نیاز های شما خواهد بود؛ البته ناگفته نماند که این قهوه ساز هم مثل مدل های دیگر در بازار رقیب های سر سخت و خاص خود را دارد پس قبل از خرید حتما همه رقبا را بررسی کنید و بعد خرید خود را نهایی کنید.

و البته اگر شما هم از طرفداران برند دلونگی محبوب هستید، هم رده نوا 149 از این برند را میتوان دلونگی 685 دانست. برای برسی و خرید اسپرسوساز دلونگی 685 میتوانید از سایت فروشگاه الفا کافه مرکز تخصصی خرید قهوه و قهوه ساز کمک بگیرید.

توضیحات تکمیلی
انتخاب گارانتی

"گارانتی 18 ماهه آریا کیش", "گارانتی 24 ماهه آریا کیش", "بدون گارانتی"

نظرات (0)
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قهوه ساز نوا مدل 149”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.